Annemarie

Hoe kanaliseer je energie en boek je resultaat in parttime non-IT teams

Enkele jaren na de verandering naar agile werken binnen onze development afdeling hebben we bij TOPdesk een agile transitie ingezet voor onze customer-facing afdelingen. Van een bedrijf met afdelingen zijn we in minder dan een jaar gegroeid naar een organisatie van 9 verticale businessunits met mensen van sales, consultancy, support en project coördinatie. Agile werken in multidisciplinaire teams die elkaar slechts één dag per week zien geeft hele nieuwe uitdagingen, maar ook zeker nieuwe kansen om intensiever de interactie met klanten te zoeken. Graag deel ik geleerde lessen van onze weg en de uitdagingen waar we nu middenin zitten. Kom je ook?

Annemarie Wolfrat

Annemarie Wolfrat heeft ruim 10 jaar ervaring in de wondere wereld van dienstverlening. Ze wordt gedreven door een passie om altijd de best mogelijke resultaten te bereiken met een groep mensen.

Annemarie is agile coach bij TOPdesk, een internationale organisatie gespecialiseerd in software en consultancy op servicemanagement gebied. Ze is als agile coach betrokken (geweest) bij de agile transitie van TOPdesk in Nederland en de UK. Ze werkt met verschillende teams binnen TOPdesk, continu strevend naar een omgeving waarin haar collega’s hun best mogelijke zelf kunnen zijn en waarde toe kunnen voegen voor de klanten; elke dag opnieuw.

Bestel hier je tickets of bekijk hier de rest van het programma.